divendres, 20 de novembre del 2009

3. Seguiment i evolució de la webquest


En aquests moments la nostra webquest està gairebé enllestida, només ens falten polir detalls, el contingut, el més important ja està penjat. De fet, com molt es diu en l'enunciat al blog que han penjat les consultores, en un primer moment passes un temps entenent què són les webquest, després indagant el seu funcionament. Particularment desconeixia aquest material: és cert que havia llegit el nom, així com les caceres del tresor, en algun material penjat o en alguna web, però mai m'havia endinsat a mirar-ne alguna.

En un primer moment amb les companyes de grup ja vam decidir donar-nos un temps per llegir les guies penjades i per mirar i mirar més i més webquests per saber què són i com s'elaboren. Un cop això va estar superat, vam tenir un temps de "bloqueig"; amb això vull dir que sabíem els objectius que preteniem treballar però no trobavem un material adient per portar-ho a terme. Teniem clars els conceptes de la interculturalitat que voliem treballar: solidaritat, percepcions, racisme,...i llavors una companya del grup va aportar un material que el vàrem fer servir de base per començar, i així ens vam anar engrescant, i aplicant l'"assaig-error" vam poder anar penjant el material que haviem preparat en word.
Amb les dues companyes de grup que he tingut ha estat fàcil treballar: de seguida ens vam posar d'acord en els materials a utilitzar, en quins objectius buscàvem, a l'hora de penjar-ho a la webq,... No ens hem repartit tasques sinó que hem treballat de manera cooperativa, aportant idees, canvis, materials,...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada